PracaGrupypl.praca.dyskusjedo GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)Re: do GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)
  • Data: 2002-03-24 12:58:52
    Temat: Re: do GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)
    Od: "Michal Gajda" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc , wg moich wiadomosci uwzglednia znizki Kravag ( www.kravag.de ) oraz
    Gerling. Z tymi 1 wszymi rozmawialem i uznali mi znizki z PL w efekcie czego
    zszedlem ponizej 100 % a w Gerlingu sie ubezpieczylem tez ponizej 100 % (
    wyszlo taniej niz w Kravag ). Nie jestem zreszta pierwszy i jedyny bo info
    to wyciagnalem od Slawka, Krzyska, Leszka itd.. O innych ubezpieczalniach co
    uznaja znizki z PL nie wiem co nie znaczy ze ich ie ma :). W Gerlingu za 3
    lata dali mi SF-2 ( 85%), za 5 lat byloby chyba SF-4

    Pozdrowionka
    Michal

    Uzytkownik "Beny" <b...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    > Hej ludkowie
    >
    > Mam do was jedno bardzo konkretne pytanie. Musze, po prostu musze zmienic
    > ubezpieczenie samochodu, zalatwic nowe - nie wazne w tej chwili.
    >
    > Czy ktoremus z was udalo sie ubezpieczyc auto na niemieckich blachach na
    > normalnych warunkach (to znaczy ponizej 125% stawki podstawowej) jako
    > Polakowi na warunkach GC.
    >
    > Ja mam potwierdzenie ubezpieczenia przez 5 lat bezwypadkowej jazdy z
    Polski