PracaGrupypl.praca.dyskusjedo GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)Odp: do GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)
  • Data: 2002-04-02 20:11:18
    Temat: Odp: do GC (OOT: ubezpieczenie amochodu)
    Od: "olo" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Volksfuersorge uwzglednilo moje polskie prawko (140%)... A poza tym
    to szukalem przez kilku maklerów i nic lepszego nie udalo mi sie
    znalezc mimo posiadania fury dokumentów przetlumaczonych na
    niemiecki...

    Nic tu do rzeczy nie ma jezdzenie - jak nie wiadomo o co chodzi to
    chodzi o kase - po co firma ma Ci dawac znizke? Przeciez dostana
    mniej siana... to nie lezy w ich interesie :-(

    Pozdr.,
    Olo

    Użytkownik Beny <b...@p...gazeta.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:a7qqst$6gs$02$...@n...t-online.com...