PracaGrupypl.praca.dyskusjedlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ??? › Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
  • Data: 2006-09-14 07:25:46
    Temat: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Od: "blondi" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > no właśnie, Twój przypadek nie jest dość typowy ;)
    > więc nie jest dobrym przykładem przeciw mojej tezie

    Za to moj, jak najbardziej. Programista projektant aplikacji, coraz
    czesciej osoba projektujaca i nadzorujaca zespol. Nie mam zadnych
    problemow ze wspinaniem sie po szczeblach kariery IT, mimo, ze nie
    ukonczylam zadnej znanej szkoly w tym kierunku, a drugi kierunek, jaki
    robie jest stanowczo anty-IT.

    Mam dwoje dzieci, prawie trzydziestke na karku i nie narzekam ani na
    zarobki, ani na stanowiska, jakie zajmuje. A co ciekawsze... jeszcze 6
    lat temu w zyciu bym nie wpadla na to, ze bede informatykiem...

    Da sie.

    Blondi