PracaGrupypl.praca.dyskusjedlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ??? › Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
  • Data: 2006-09-12 10:02:46
    Temat: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sheer napisał(a):

    > następna sprawa to KASA - mało płacą za dobrą wiedzę - bo i ta nie jest tak
    > naprawdę potrzebna

    Przesadzasz:) Jesli jestes naprawde specjalista w tym co robisz i jest
    to w miare unikatowe na rynku, to placa jest calkiem niezla.
    Jestem tego najlepszym przykladem:) kobieta z 6 miesiecznym dzieckiem
    znalazla prace w dziedzinie w ktorej chciala i za place jaka chciala.
    Placa pewnie bylaby wyzsza, gdybym miala wieksze doswiadczenie, choc i
    teraz pewnie niewiele jest osob, ktore maja wiedze taka jak moja lub
    wieksza:) pewnie z czasem to sie zmieni, ale mam nadzieje, ze wtedy i
    moje doswiadczenie bedzie wieksze.:)

    takze powiem tyle, ze marudzisz, bo pewnie masz zly dzien:)