PracaGrupypl.praca.dyskusjedelegacja czy nie? › Re: delegacja czy nie?
  • Data: 2011-03-21 19:36:33
    Temat: Re: delegacja czy nie?
    Od: "Max" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    news:4d864103$1@news.home.net.pl...

    > I jeszcze jedno, jechałem własnym samochodem, zapłacą mi kilometrówkę, ale
    > od mojego domu, czy też od lokalizacji firmy?

    Specem nie jestem, ale podpowiem ze swojego doświadczenia.
    Zależy jak masz sformułowane miejsce pracy w umowie - jeżeli całe
    województwo ( a tak mają ponoć handlowcy , itp. mobilen zawody ) - to wtedy
    nie ma delegacji.
    Jeżeli masz podany konkretny adres pracy, gdzie jesteś zatrudniony - jest to
    też delegacja - chyba, że mieszkasz w tej miejscowości, do której jedziesz.
    Wtedy nie ma. Oczywiście przy tej ilości godzin diety nie będzie.

    Jeżeli chodzi o kilometry - zawsze rozliczałem od miejsca zamieszkania -
    załącznik do delegacji.

    Pozdrawiam
    Piotrek