PracaGrupypl.praca.dyskusjedane w cv/lm › Re: dane w cv/lm
  • Data: 2004-05-17 09:09:10
    Temat: Re: dane w cv/lm
    Od: "marek" <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    "gromax" <g...@g...pl> wrote in message
    news:c89rt9$sfp$1@inews.gazeta.pl...
    > witam, waszym zdaniem jak najlepiej wypełniać cv i lm? wszystkimi
    > doświadczeniami/poznanymi technologiami/
    > czy tylko się ograniczać do tego co jest wymagane w ogłoszeniu?
    > Czasem już po prostu głupieję, czy wpisuję za mało, za dużo, nie mam
    > szczęścia czy o co chodzi.

    to ja powiem, jak "wypelnilem" moje ostatnie cv ;)

    w ogloszeniu bylo napisane: niezbedne to i tamto, wazne to i to, przydaloby
    sie jeszcze cos, a nie zaszkodzi i tamto.

    W tej kolejnosci ulozylem cv i list motywacyjny, pomijajac dyskretnie "to,
    co nie zaszkodzi", bo go i tak nie mam :)))

    a potem jeszcze dopisalem: inne umiejetnosci i wymienilem zwiezle (ale tylko
    te, ktore przydalyby sie pracodawcy - choc to tylko przypuszczenia).

    marek