PracaGrupypl.praca.dyskusjedane w cv/lmRe: dane w cv/lm
  • Data: 2004-05-17 11:26:57
    Temat: Re: dane w cv/lm
    Od: "/silver" <f...@u...cy> szukaj wiadomości tego autora

    "marek" <m...@b...com> wrote in
    news:

    > natomiast wracajac do sposobu pisania cv: tak sie powinno pisac - do
    > kazdej pracy indywidualny cv i list (i nie jest to moja opinia, tylko
    > obserwacja). Jest to zapewne bardziej bolesna metoda, gdy wysle sie 50
    > indywidualnych ofert i otrzyma sie ta sama co wczesniej liczbe
    > odpowiedzi (tzn zadna :)

    Wszelkie poradniki odstawilbym na polke. Raczej nalezy postawic sie w roli
    pracodawcy. Co ja chcialbym/chcialabym przeczytac od osoby ubiegajacej sie
    o dane stanowisko. Dodatkowo musi to byc prosta i klarowna forma, bez
    dodatkow utrudniajacych drukowanie i przede wszystkim praca wlasna.

    Z tym roznicowanie pod kazdego pracodawce bylbym wstrzemiezliwy. Przede
    wszystkim odnosi sie to ogloszen anonimowych. Jak mozna napisac cokolwiek
    wartosciowego pod nieznany adres? Nie mozna.

    Liczy sie wlasna inwencja, troche oryginalnosci i "nic porozumienia". Wtedy
    tak jedna, jak i druga strona beda zadowolone. Na aplikacje pisane czystym
    tekstem odpowiada sie czasem czesciej, niz na sformalizowane zalaczniki.
    Nie ma cudownej recepty - co czlowiek to inne wymagania.

    /silver