PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest legalne? › Re: czy to jest legalne?
    From: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy to jest legalne?
    Date: Mon, 10 Nov 2003 12:07:46 +0100
    <mlTnb.50463$vL1.626126@news.chello.at> <bnpc2u$l8o$1@news.onet.pl>
    <bnqe0t$3v2$1@atlantis.news.tpi.pl> <bntnc4$fml$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bo54dm$9p8$1@atlantis.news.tpi.pl> <bo5r1u$hlh$1@inews.gazeta.pl>
    <bo7tt9$rvk$1@nemesis.news.tpi.pl> <bo7ve0$qp2$1@inews.gazeta.pl>
    <bo89ak$etv$1@nemesis.news.tpi.pl> <bo8dm7$2q0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <boatuh$t2c$1@inews.gazeta.pl> <bod40p$7ho$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <boddd4$st1$1@atlantis.news.tpi.pl> <boemfu$73a$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bofsgq$n2l$1@atlantis.news.tpi.pl> <boh2p7$5se$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bojm23$g40$1@nemesis.news.tpi.pl> <bolarn$i28$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bonqjq$6ce$1@atlantis.news.tpi.pl>

    >chca miec te pieniadze wiec pracuja w niedziele -
    > dokonuja wyboru 'miec (czas/pieniadze), albo nie miec'.

    Greg, przyjacielu, powiedz mi wiec dlaczego sa jakies glupie przepisy
    dotyczace np 8 godzinnego dnia pracy ?
    Przeciez stosujac Twoja zasade, jesli mam ochote zatrudnic kogos
    na 140 godzinny tydzien pracy to mam prawo, nie ? Po co sa przepisy BHP ?
    Przeciez jak znajde glupka, co mi wiejdzie na rusztowania bez kasku
    (i podpisze papier, ze jak mu sie cos stanie to on/jego rodzina zadnych
    pretencji do mnie roscic nie bedzie) to po co mi jakies przepisy BHP ?
    Po co uprawnienia do "grzebania przy pradzie".Przeciez moge zatrudnic
    "zlota raczke" co sie na tym zna i bez papierow mi to zrobi.
    Wszystko jest tylko kwestia wyboru, jedni wezma to ryzyko na siebie inni
    nie.
    Po co minimalna pensja. Przeciez skoro to wolny rynek, to minimalna pensja
    powinna ustawic sie sama bez ingerencji panstwa.

    Nie stosuj prosze tanich ksiazkowych argumentow, bo one sa g... warte
    i nie przystaja do rzeczywistosci, ktora znacznie wyprzedzila teorie.

    pozdr
    MarcinP