PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest legalne? › Re: czy to jest legalne?
  • Data: 2003-10-28 19:21:53
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w Polsce nie ma zakazu pracy w dni tzw. wolne od pracy. Są w kodeksie
    jedynie wyróżnione warunki takiej pracy (podwyższona stawka itp). Do tego
    praca w hipermarkecie jest pracą w tzw. ruchu ciągłym, więc przypuszczam że
    nawet to że jest w to praca w niedzielę/święto może być

    > i pytanie osobiste, czy to jest normalne (uwazam ze chyba tylko w naszym
    > po******m kraju)? co o tym sadzicie?
    > pozdro
    > slavs

    przypomina mi się jak byłem onegdaj w monachium. niedziela, wczesne
    popołudnie, dwie godziny do wyjazdu z niemiec. przyzwyczajony do warunków u
    nas pytam się rodowitego (jak się później okazało) Bawarczyka, gdzie jest
    jakiś sklep gdzie mógłbym zrobić zakupy - wyszczególniłem ze chodzi mi o
    spożywczy albo z elektroniką. tenże Niemiec spojrzał się na mnie jak na
    durnia i mówi "w niedzielę? to pewnie tylko Turcy handlują. normalne sklepy
    są pozamykane". a w Polsce.. heh

    pozdrawiam
    gromax