PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest legalne? › Re: czy to jest legalne?
  • Data: 2003-10-29 01:51:10
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: "Misiek" <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    "GideoN" <g...@n...org> wrote in message
    news:bnmufn$me$1@wulkan.npnet.org...
    > No wiesz jakbym pracowal jak niemcy tylko 4 dni w tygodniu a nie jak
    > niektorzy Polacy po 6 dni od rana do wieczora, to tez bym nie musial
    jezdzic
    > do sklepu w Niedziele.
    > A tak abstrakujac od tematu niedzieli, to kurde najwiecej (godzinowo)
    > pracujemy z tych krajow unijnych i mamy najmniej swiat, a wszyscy tak
    > biadola w tej TV ze ciagle jakis dlugi weekend itd....

    Pewny jestes? Na pewno? A jak wyobrazasz sobie poczatek maja? Ile dni
    wolnych 1, 2 moze 3? W Holandii jest ich 0.

    W te wszystkie dlugie weekendy ktore widze w polskie TV ja zazwyczaj
    pracuje, no chyba ze akurat wziolem urlop.

    Misiek

    P.S. A miedzy Swietami B.Narodzenia i nowym rokiem to idziemy do pracy czy
    nie? Bo ja zawsze.