PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy mam się "przystosować"? › Re: czy mam się "przystosować"?
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy mam się "przystosować"?
    Date: 23 Oct 2002 10:43:35 +0200

    > Po co?
    > W tego się nie wykorzysta, no chyba, że druga
    > strona wyraziła zgodnę na nagrywanie.

    kto mowi o sadzie?

    Autorka posta poczuje sie pewniej, wiedzac, ze jej wypowiedzi sa nagrywane,
    wraz z odpowiedziami w formie steku przeklenst i absurdalnych zarzutow.Nawet ta
    swiadomosc moze wystarczajaco pomoc odzyskac jej rownowage psychiczna.
    Jesli zostanie zmuszona przez rozwoj wydarzen do przedstawienia nagran
    szefowej, moze sie okazac, ze kobieta faktycznie zbyt darzyla zaufaniem swoja
    kolezanke bezkrytycznie jej wierzac. Wreszcie..szefowa tez moze miec szefa...
    Niestety, to pewniejsze niz wiara, ze ktokolwiek ze wspolpracownikow potwierdzi
    prawdziwy przebieg wydarzen....przynajmniej na poczatku...."zanim stado poczuje
    swieza krew ranionej skutecznie totumfackiej szefowej"

    > Pozdrawiam
    > Przemek

    Pozdrawiam
    Krzysztof