PracaGrupypl.praca.dyskusjeczasem jest praca a brak chętnychRe: czasem jest praca a brak chętnych
  • Data: 2003-07-05 12:06:50
    Temat: Re: czasem jest praca a brak chętnych
    Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > DAMON, Twój sposób prowadzenia dyskusji jest bardzo szczególny. Wymyślasz
    > sobie postać, przedstawiasz ją tu  a następnie na jej temat się wypowiadasz.
    > Dlaczego tak robisz?
    > Pozdrawiam

    Staram sie brać wszelkie możliwe sytuacje, a nie bede fetował wyroków na
    podsatwie słów jednego anonimowego człowieka. Poza tym jak widze, Ty wszystkich
    uważasz za złodziejów i cwaniaków, przy czym sam uwazasz sie za zbawce
    (niemal). Czemu tak robisz?
    Pozdrawiam

    PS. Po to jest w sadzie adwokat by mógł bronić oskarzonego... gdyby oskarzony
    nie miał prawa nic powiedziec to chyba nie byłoby to sprawiedliwe? A ty chcesz
    mi to wmówić - przynajmniej tak mi sie zdaje...