PracaGrupypl.praca.dyskusjecoś o firmie Re: coś o firmie
  • Data: 2005-06-27 20:13:31
    Temat: Re: coś o firmie
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    biedronka wrote:

    > Użytkownik "konto" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dzięki, że fatygowałeś się sprawdzić to, ale...

    czy naprawde nie rozumiesz, co sie do Ciebie pisze??

    > Nie pytam co to za firma, bo ich stronkę znam, widziałam. Bardziej

    to swietnie ze znasz ich strone; i chyba jestes jedyna osoba, ktora
    posiada ta wiedze; jasno Ci zasugerowana ze w googlach nie mozna
    odszukac strony tej firmy; rownie jasno powiedziano, ze rzucilas
    nazwe, nie podajac nawet jakiego miasta dotyczy ta sprawa... nie
    widzisz w tym nic dziwnego??

    > " Witamy w MT Marketing
    >
    > MT Marketing jest firmą marketingowo-reklamową działającą w ramach Cobra
    > Group plc

    [...]

    google zapytane o ten jak wszystkie pozostale cytaty, ktore wkleilas
    nie znajduje zadnej strony firmy NT Marketing;

    adas;