PracaGrupypl.praca.dyskusjecoś o firmie Re: coś o firmie
  • Data: 2005-06-27 23:03:36
    Temat: Re: coś o firmie
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    biedronka wrote:

    > Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > to akurat nie ma znaczenia, bo firma ogólnopolska, zdobywa nowe regiony
    > Polski, a pytam ludzi z regionów zdobytych przez tę firmę

    > proszę bardzo:
    > http://www.mtmarketing.pl

    <CYTAT>
    Opinie kandydatów:

    Właśnie skończyłem studia...
    Miałam właśnie rok przerwy, podróżowałam i pracowałam...
    Skończyłem szkołę i nie miałem zbyt wysokich kwalifikacji...
    Byłam sfrustrowana moją poprzednią pracą...
    </CYTAT>

    </CYTAT>
    I/II Etap - Nauka podstaw obsługi klienta, sprzedaży oraz zarządzania
    sobą (2/3 tygodnie);
    III Etap – nauka szkolenia innych osób (2/3 miesiące);
    IV Etap – zarządzanie grupą osób(2/3 miesiące);
    V Etap – zarządzania biurem(1/2miesiące);

    Każda osoba, która pomyślnie przejdzie do V etapu rozwoju zawodowego
    awansuje na właściciela biura marketingowego.
    </CYAT>

    dla mnie to jest jakis belkot; sciema w czystej postaci;

    adas;