PracaGrupypl.praca.szukanacoś nowego - handlowiec szuka pracy - WarszawaRe: coś nowego - handlowiec szuka pracy - Warszawa
    From: w...@w...pl (Artur K)
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: coś nowego - handlowiec szuka pracy - Warszawa
    Date: 1 Apr 2005 13:35:48 +0200

    From: " Pawe3 " <p...@g...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Friday, April 01, 2005 12:33 PM

    > Jest to bardzo czasochłonna praca (od 7 do 20 6 dni w tygodniu), trzeba
    > poświęcić się całkowicie temu co sie robi... wyjazdy, spotkania, oferty
    > itp.
    > 240 godzin pracy miesięcznie / 1500zł - wychodzi 6zł za godzinę...
    > Jestem na studiach (3 rok), obsługa komputera bardzo dobra, język,
    > doświadczenie (4lata w handlu) - mój znajomy pracuje na budowie, jako
    > pomocnik murarza i zarabia za 8 h pracy dziennie 1600zł...bez
    > doświadczenia,
    > bez języka, bez żadnych konkretnych umiejętności.
    > Wytłumacz mi proszę jak to jest??

    Witam,
    pozwole sie ustosunkowac do wypowiedzi kolegi.
    Jezeli chcesz dowiedziec sie jak to jest, ze pomocnik murarza bez wiekszych
    kwalifikacji zarabia 1600pln za 8 godz pracy, a Ty musisz swojej pracy
    poswiecic wiecej czasu to:
    1. Zapytaj sie go czy gdyby mogl teraz wybierac to wybralby brak szkoly i
    kwalifikacji i bardzo ciezka i wyczerpujaca fizycznie prace przez osiem
    godzin dziennie na budowie, czy moze wyzsze wyksztalcenie, znajomosc jezykow
    obcych i prace od 7 do 20tej z licznymi wyjazdami sluzbowymi? Jezeli
    czlowiek ow jest czlowiekiem powaznie podchodzacym do zycia to jestem
    pewien, ze w szczerej rozmowie z Toba "plul by sobie w brode", ze za mlodu
    nie chcial sie uczyc i teraz musi targac cegly i mieszac zaprawe.
    2. Odpowiedz sobie na pytanie czy Ty wolalbys bezstresowa ale ciezka prace
    jako pomocnik murarza czy odpowiedzialna, stresogenna i wymagajaca poswiecen
    prace np. handlowca?

    Niestety w polskich warunkach przebicie sie i zalapanie na "porzadne"
    stanowisko jest niezwykle trudne, a bez "ukladow" prawie niemozliwe.
    Ja sam pracuje na stanowisku robotniczym i troche mnie denerwuje takie
    "zazdroszczenie" pomocnikowi murarza "bo on zarabia 1600pln na miesiac".
    W swoim zyciu zasmakowalem ciezkiej pracy fizycznej i pomimo tego, ze
    obecnie ja juz tak ciezko nie pracuje to jednak nie zapominam o tym i
    potrafie docenic trud moich podwladnych wlozony w to co robia.

    Pozdrawiam :-)

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana