PracaGrupypl.praca.szukanacoś nowego - handlowiec szuka pracy - WarszawaRe: coś nowego - handlowiec szuka pracy - Warszawa
    From: "Paweł" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: coś nowego - handlowiec szuka pracy - Warszawa
    Date: Fri, 1 Apr 2005 12:33:18 +0200

    Witam

    Walory artystyczne nie są tu ważne.
    Jest to kolejny sposób na zwrócenie na siebie uwagi.
    Nie będę pisał jak to ciężko jest znaleźć pracę - bo nie jest!!!
    Ciężko jest znaleźć dobrą pracę, a to różnica.
    Mogę zostać sprzedawcą, czy telemarketerem, ale mam wyższe ambicje...
    Moje doświadczenie pozwala mi na śmiałość w szukaniu poważnego zajęcia.
    Nie jest problemem znalezienie pracy na stanowisku Handlowca za 1000 czy
    1500zł.
    Do tej pory rozwinąłem sprzedaż kilku produktów - tworzenie sieci
    dystrybucji itp.
    Jest to bardzo czasochłonna praca (od 7 do 20 6 dni w tygodniu), trzeba
    poświęcić się całkowicie temu co sie robi... wyjazdy, spotkania, oferty itp.
    240 godzin pracy miesięcznie / 1500zł - wychodzi 6zł za godzinę...
    Jestem na studiach (3 rok), obsługa komputera bardzo dobra, język,
    doświadczenie (4lata w handlu) - mój znajomy pracuje na budowie, jako
    pomocnik murarza i zarabia za 8 h pracy dziennie 1600zł...bez doświadczenia,
    bez języka, bez żadnych konkretnych umiejętności.
    Wytłumacz mi proszę jak to jest??
    Reasumując.
    Za 2 miesiące odbędzie się mój ślub.
    Szukam pracy, która pozwoli mi utrzymać rodzinę, a nie zastanawiać się czy
    do końca miesiąca mi starczy.

    pozdrawiam

    Dobry handlowiec szukający pracy.
    Paweł