PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sadzicie o pracy w firmie RINF?? › Re: co sadzicie o pracy w firmie RINF??
    From: Marek Rydzy <m...@p...onet.pl>
    Subject: Re: co sadzicie o pracy w firmie RINF??
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sat, 17 Sep 2005 06:44:27 +0200

    Filip "Fatman" Kata napisał:

    > Czyli zostaniesz zatrudniony przez RINF, a płacić Ci będą koło 1000 zł
    > mniej niż byś dostawał w Siemensie. Zgadza się?
    >
    > PS. Możesz powiedzieć na jakie stanowisko?

    Administrator. Właśnie wróciłem ze szkolenia. Powiedziano, że zarobki w
    Rinfie, otrzymywane przez pracującego de facto dla Siemensa są takie same
    gdybym był zatrudniony bezpośrednio przez Siemensa. Więc zobaczymy,
    cyrografu żadnego jeszcze nie podpisałem, no nie?

    Jutro druga część szkolenia.

    Pozdrawiam
    Marek Rydzy