PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sadzicie o pracy w firmie RINF?? › Re: co sadzicie o pracy w firmie RINF??
  • Data: 2005-10-01 10:35:27
    Temat: Re: co sadzicie o pracy w firmie RINF??
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pańskiego sobota, 1 października 2005 12:10 szanowny(a) zamieścił(a)
    na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Firma zatrudnia u siebie a potem wynajmuje swoich pracowników innym
    > firmom. W firmie, w której pracuję (duuuuża niemiecka firma :) chyba ponad
    > 90% pracowników to ci z rinfu lub power media.

    Prawda. Szkoda, że mają zazwyczaj umowę na 1 rok i dopiero po tym czasie
    mogą, ale nie muszą, dostać ofertę pracy od tej dużej firmy.

    > Gdzieś koło początków
    > września znów doszła do nas spora grupa nowych pracowników (właśnie z
    > rinfu i z power media).

    Prawda

    > A tym którym marudzą radzę trochę się podszkolić.

    Dzięki

    > Jeżeli rinf nie
    > odpowiada to znaczy że słabo wam poszło.

    Rinf nie odpowiadał bo brał dla siebie 1000 zł za wynajmowanie pracowników,
    ale na szczęście olałem Rinf i złożyłem aplikację bezpośrednio do tej dużej
    niemieckiej firmy - Siemensa i wczoraj byłem u nich na rozmowie o pracę.
    Moje przypuszczenia się potwierdziły i z przyjemnością będę pracował dla
    Siemensa, a nie dla Rinfu, w którym Pani mi wciskała kit, że oni są jedyną
    firmą w Polsce, która rekrutuje do Siemensa. Takich firm jest 5. Do tego
    sam Siemens również rekrutuje. Cieszę się, że ominąłem rekrutację w Rinfie
    bo testy były na dość niskim poziomie, tak jak osoba rekrutująca.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net