PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sadzicie o pracy w firmie RINF?? › Re: co sadzicie o pracy w firmie RINF??
  • Data: 2005-09-16 23:31:11
    Temat: Re: co sadzicie o pracy w firmie RINF??
    Od: Marek Rydzy <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    amol napisał:

    > powiedzcie mi prosze co sadzicie o firmie www.rinf.pl ?

    Jak na razie jest nieźle. Zobaczymy co będzie dzisiaj (czeka mnie szkolenie
    w Rinfie, we Wrocławiu, przed rozmową z Siemensem).

    Znalazłem ich ogłoszenie serwisie gumtree.pl, wysłałem CV i LM. Na drugi
    dzień zadzwoniła do mnie pani z krakowskiego oddziału, sprawdziła
    praktycznie moją znajomość angielskiego oraz zapytała ogólnie o moją
    dotychczasową karierę i kwalifikacje, a następnie umówiła się na rozmowę
    osobistą i testy w Krakowie.

    Przyjechałem do Krakowa, odbyliśmy długą rozmowę na temat moich
    dotychczasowych zajęć, znowu nastąpiła krótka rozmowa po angielsku.

    Po paru dniach odebrałem telefon z Wrocławia, w którym powiadomiono mnie o
    szkoleniu i rozmowie w Siemensie.

    _Podsumowując:_ jak na razie jestem zadowolony, zobaczymy co będzie dalej.

    Pozdrawiam,
    Marek Rydzy