PracaGrupypl.praca.dyskusjeco moze mi grozic?Re: co moze mi grozic?
  • Data: 2003-12-05 08:14:54
    Temat: Re: co moze mi grozic?
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ania" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bqpbei$p1l$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A tak poważnie mozecie mi odpowiedziec? Czego moge sie spodziewać?

    1. Dlaczego plec zmieniasz?
    2. Nic ci nie moze grozic. Nie rozumiem sformulowanie "podpisac sie krwia
    pod czyms". Jako pracownik masz swiadczyc prace najlepiej pod wzgledem
    twojej wiedzy - co wlasnie zrobiles. Jesli masz pewne watpliwosci, uzyskaj
    audyt i podpis swojego przelozonego pod swoja kalkulacja - to on tez bedzie
    za zaakceptowanie jej odpowiedzialny. A po za tym, jesli koszt bedzie
    niedoszacowany to sie go chyba powiekszy bez bólu?
    Pewnie chodzi o oferte przetargowa i trzesiecie portkami , ze cos
    przeoczyliscie? Jesli tak, to za oferte odpowiada osoba podpisujaca sie -
    czyli zapewne prezes.
    Powtarzam, jak sie boisz - daj komus podpisac dupokrytke.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"