PracaGrupypl.praca.dyskusjecisco szkolenia - koszty › Re: cisco szkolenia - koszty
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cisco szkolenia - koszty
    Date: Sun, 28 Apr 2002 17:24:24 GMT

    On Sun, 28 Apr 2002 12:41:49 +0200, "Glikogen" <m...@n...k.pl>
    wrote:

    >Mozesz to rozwinac?
    Dealer musi zapewnic support sprzedawanym przez siebie produktom.
    Statusy bronze, platinum etc to nic innego jak poziomy cenowe, jednak
    CISCO zapbezpiecza sie przed tym aby dealerzy nie wciskali na sile
    ludziom sprzet z ktorym nie beda wiedzieli co zrobic wymagajac od nich
    okreslona liczbe CCNA CCNP CCIE.
    >Jak czesto trzeba tytul odnawiac i czy przechodzi sie
    >pelne szkolenie czy jakies uzupelniajace (i jak to wyglada cenowo)?
    Z tego co wiem to CCNA jest wazny 2 lata, szkolenia nie musisz
    przechodzic jedynie egzamin. Jesli wiec twoje wiedza pochodzi od Bozi
    idziesz na sam egzamin. :))
    >Na jakie mniej wiecej zarobki mozna liczyc?
    Na takie jakie wynegocjujesz.
    >Chodzi o to czy ta inwestycja (bo tak to traktuje) sie oplaca.
    W dzisiejszych czasach sie oplaca - znajdziesz latwiej robote (dobra
    bylaby tez praktyka) :/
    >Wydatek takiej kwoty dla studenta jest dosc znacznie odczuwalny i czesto
    >sa to wszystkie oszczednosci, nie mowiac o tym
    >ze wiekszosc nie moze sobie w ogole pozwolic na takie szkolenie :(
    Hmm ryzyk fizyk albo sie zwroci albo nie, z jednej strony ciesze sie
    ze jest to takie drogie, nie ma chmary dzieciakow z tytulami
    zebrzacych o cokolwiek do zrobienia.

    Pzdr
    Limfo