PracaGrupypl.praca.dyskusjecholerne odtracenia › Re: cholerne odtracenia
    From: m...@p...pl (McMac)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cholerne odtracenia
    Date: Thu, 09 Dec 2004 17:18:15 GMT

    On Tue, 7 Dec 2004 01:40:41 +0100, Cc <c...@g...pl> wrote:

    >Tak jest u mnie. Dlatego zresztą uzgadnia się zawsze kwotę netto.

    Coś ty! Zawsze uzgadnia się kwotę brutto. Bo netto zależy od wielu czynników, na
    niektóre z nich pracodawca nie ma wpływu.

    >Podatki, ZUS, KUP - to ból dla szefa, on to odprowadza. ty żyjesz z

    Co ty opowiadasz???
    ZUS i podatki płacisz ty od swojego własnego dochodu! I nic szefowi do tego, on
    tylko odprowadza je za ciebie co miesiąc do ZUS-u i US-u.

    >tego, co dostajesz na rękę i choćby kwota brutto była dwa razy taka, to
    >nic Ci z tego nie przybędzie!

    Czyli co: jak sobie kupisz i wyremontujesz mieszkanie, i będziesz miał
    odliczenia od dochodu i podatku, to pracodawca powinien ci obniżyc pensję, żebyś
    miał tyle samo na rękę? Albo jak nagle zaczniesz się rozliczać z niepracującym
    małżonkiem to też powinieneś dostać mniejszą pensję???
    Bzdury waść pleciesz...
    --
    - Maciej Kulawik ----------------