PracaGrupypl.praca.dyskusjecertyfikaty microsoft?Re: certyfikaty microsoft? [d3ugie]
  • Data: 2008-02-28 11:53:43
    Temat: Re: certyfikaty microsoft? [d3ugie]
    Od: Karol <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lut, 17:58, "visa294@spam\)@wp.pl" <v...@w...pl> wrote:
    > Czyli egzamin zdaje u nich online (wysylaja mi go ze stanow) ?
    >
    > Masz moze jakies linki do ksiazek ??

    Zapytaj google o "Training kit" i "brain dump".
    Cena około 150 pln ale to i tak 10-20 razy mniej niż kurs.

    Egzamin pobiera od nich autoryzowane centrum egzaminacyjne.
    Wgrywają na kompa i sadzają Cię przed nim, czyli musisz się do nich
    udać osobiście. Po uprzednim umówieniu się, chyba na 3 dni wcześniej.

    Karol