PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
    From: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bezrobocie??!!
    Date: 7 Nov 2003 12:27:37 GMT
    <bo1puh$3qg$2@news.onet.pl> <bo2q7a$rei$1@news.onet.pl>
    <bo43mr$gaq$3@news.onet.pl> <bo85p4$f73$1@news.onet.pl>
    <bo8qq7$gg3$3@news.onet.pl> <boa8av$g9a$1@news.onet.pl>
    <bob9h9$m2a$5@news.onet.pl> <boctnp$pf7$1@news.onet.pl>
    <bod1h2$heu$1@phone.provider.pl> <bodgdf$kbl$1@news.onet.pl>
    <bodil5$r1t$1@atlantis.news.tpi.pl> <boflq6$d6l$1@news.onet.pl>
    <bofp4k$jn2$1@nemesis.news.tpi.pl> <X...@1...0.0.1>
    <bog0o3$nrj$1@nemesis.news.tpi.pl> <X...@1...0.0.1>
    <bog2g0$qth$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Mariusz Jankowicz...

    > czy moglbys napisac wprost ktore s apodobne - bo jakby uniki
    > jakies czynisz.

    Uniki? :) Nie skomentuję.

    > Pff, chyba ktoregos z nich nie znasz wcale - i bedzie to raczej
    > C++.

    C++ to tylko znacznie nadbudowany C.

    > Jasne znajac C w chwilke nauczysz sie C++. Zartownis.

    Jeżeli nie zna się koncepcji programowania obiektowego
    to dużo jest do nauczenia. Ale nie trzeba porzucać starej
    wiedzy - większość dodatków jest na wyższym poziomie
    abstrakcji (klasy, polimorfizm, wzorce, wyjątki).

    > Doswiadczenia w programowaniu wogole czy doswiadczenia w php?

    W php.

    > A ja nie.

    Czy uważasz więc, że są jakiekolwiek języki podobne do C?
    (wyłączmy LPC itp. czyli odmiany). Też mogę powiedzieć, że
    wszystkie różne języki są różne (bo niewątpliwie są),
    idąc tą drogą dojdziemy tylko do nieodróżnialności cząstek
    elementarnych.

    adam
    --
    :: rectifier[X]mesa.eu.org :: e-mail (change [X] into @) ::