PracaGrupypl.praca.dyskusjebank przekazał info pracodawcy › Re: bank przekazał info pracodawcy
  • Data: 2008-07-18 20:37:54
    Temat: Re: bank przekazał info pracodawcy
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <4a967b48-bb6c-4844-be93-9023906c46f9
    @j33g2000pri.googlegroups.com>, r...@g...com says...
    > Czesc,
    >
    > wystapila taka sytuacja:
    >
    > 1. bank wyplacil omylkowo podwojne wynagrodzenie od danego pracodawcy
    > (sporej liczbie osob),
    > 2. bank poprosil za posrednictwem pracodawcy o zwrot omylkowo
    > wyslanych pieniedzy,
    > 3. po uplywie wyznaczonego terminu bank wyslal liste osob, ktore nie
    > zwrocily pieniedzy do pracodawca
    > 4. pracodawca upomnial niesfornych pracownikow :)
    >
    > w zwiazkow z tym mam pytanie: czy bank mial prawo do pkt.3 tzn
    > wyslania takiej listy do pracodawcy ?

    Tylko czy na pewno to bank obdarowal ... czy moze pracodawca przez
    pomylke wyslal dwukrotnie? Jesli to pracodawca wyslal przez pomylke to
    oczywiscie wie, kto mu zwrocil pieniadze a kto nie. Jesli rzeczywiscie
    to byla pomylka banku (i nie obciazono rachunku pracodawcy dwukrotnie)
    to bank rzeczywiscie nie mial prawa podawac informacji pracodawcy o tym
    kto nie zwrocil pieniedzy.

    AP