PracaGrupypl.praca.dyskusjebank przekazał info pracodawcy › Re: bank przekazal info pracodawcy
  • Data: 2008-07-19 11:54:55
    Temat: Re: bank przekazal info pracodawcy
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> wrote in message
    news:g5simm$m8e$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Przyznam, ze jest to dla mnie smieszne... jezeli na takiej zasadzie dziala
    > ten bank to pracodawca powinien wystapic o odszkodowanie. Niech bank placi
    > za swoje bledy...

    Zapytam jeszcze raz, bo nie dostalem odpowiedz. Skad wiadomo, ze to wina
    banku?
    Dla mnie bardziej prawdopodobne jest, ze ktos ze strony pracodawcy sie
    pomylil i bank chce swojemu klientowi maksymalnie pomoc. W tym celu zostalo
    otwarte dodatkowe konto i banku po prostu przeslal wyciag do niego. Na
    podstawie wyciagu stwierdzono kto jeszcze nie dokonal zwrotu.
    Zaraz na pewno pojawia sie glosy, ze pracodawca sam moglby potracic, ale
    osoby ktore mialy stycznosc z takimi przypadkami dobrze wiedza, ze
    pracodawca moze cokolwiek potracic z wynagrodzenia tylko za zgoda pracownika
    (ew. wyroku sadu). Pracodawca to nie bank gdzie mozna korygowac bledne
    ksiegowania.

    MK