PracaGrupypl.praca.dyskusjeawans bez podwyżki › Re: awans bez podwyżki
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: awans bez podwyżki
    Date: Tue, 14 Feb 2006 09:58:39 +0100

    Użytkownik "Andrzej" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dsga46$kc4$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Proszę o podpowiedź jak rozmawiać z szefem w następującej sytuacji. W
    > dużym
    > banku w centrali jest zespół informatyczny, w którym dotychczasowy
    > kierownik
    > odchodzi do innej firmy. Ja mam przejąć obowiązki kierownika zespołu.
    > Propozycja
    > szefa jest PO przez trzy miesiące, a potem ew. podwyżka, ale w kwocie
    > mniejszej niż wyrównanie do wynagordzenia dotychczasowego kierownika.
    > Obecnie
    > ta różnica wynosi ok. 45%.
> [...]
    Stary, postaw sprawe konkretnie, jesli nie, wejda ci na glowe. Swego czasu w
    mojej poprzedniej firmie (tez bank) obserwowalem podobna sytuacje. Koles z
    naszego teamu zostal p.o. kierownika - na poczatku sie napuszyl, bo awans
    niby itp, ale w rezultacie przez ok roku dymal swoja robote plus kierownicze
    stresy, gosciu sie wypalal w oczach, a kasy lepszej nie dostal, stanowisko
    stare, ogolnie lipa. Jak w koncu poszedl po rozum do glowy i zaczal sie
    stawiac to szybko znalazl sie kierownik do zespolu, a gosciu zostal z
    niczym. Czyli krotko, albo rybki albo pipki, nie dawaj sie wrobic w zadne
    moze, pozniej i takie tam. Konkrety, albo bokiem ci wyjdzie.
    pozdro
    /p