PracaGrupypl.praca.dyskusjeasystent maklera › Re: asystent maklera
  • Data: 2005-06-07 20:55:05
    Temat: Re: asystent maklera
    Od: PZ <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Agnieszka napisał(a):
    > Witam
    >
    > Czy ktos z Was pracuje na stanowisku asystent maklera? Jesli tak prosze
    > powiedziec jakich zarobkow mozna sie spodziewac?
    > Z gory dziekuje
    >
    > Aga

    Biorac pod uwage, ze makler glownie przyjmuje zlecenia i daje jakies
    papiery do podpisania klientom to mysle, ze asystent moze co najwyzej
    tuszu do poduszki na pieczatki dolac, ewentualnie skoczyc po dwie kawy.

    Sadze tak na podstawie korzystania z ich uslug. Nie sadza, aby bylo cos
    ciekawego w tej pracy i jesli moge ocenic prace na tym stanowisku to
    ~2000 brutto byloby ok.

    Sa jeszcze maklerzy specjalisci (doslownie i w przenosni), ale chyba
    ciezko sie zalapac na taki stolek, bo to sa 'specjalisci' i potrzebuja
    zaufanych ludzi np zona szwagra pod warunkiem, ze szwagier ma
    rozdzielosc majatkowa ze wzgledow podatkowych oraz zona nie przyjela
    nazwiska meza.

    PZ

    To moja opinia i nie jest obowiazujaca i nie jestem sfrustrowany
    wspolpracja z maklera wszelaka.