PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie › Re: Zwolnienie
  • Data: 2002-08-13 09:11:53
    Temat: Re: Zwolnienie
    Od: Marcin Banach <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ready wrote:

    > Dlatego ja na twoim miejscu bym wynegocjowal jak najwieksze zarobki i szukal
    > sobie nowej pracy, bo tutaj jest dosc duze ryzyko, ze miejsca na dluzej nie
    > zagrzejesz po tej rozmowie.

    Pracę nową mam zaklepaną niestety nie mogłem
    zwolnić się sam ze względu na czas i teraz czekam
    na podjęcie decyzyji odnośnie porozumienia stron.
    Nawet gdyby mi zaproponowali znaczącą podwyżkę nie
    zostałbym, bo nowa praca jest atrakcyjniejsza.
    Zresztą każdy kto pracuje w szpitalu jako
    informatyk (mój etat nazywa się inspektor ds
    komputeryzacji) wie jak tam jest.

    Marcin Banach