PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy a urlop › Re: Zmiana pracy a urlop
  • Data: 2003-06-18 08:55:24
    Temat: Re: Zmiana pracy a urlop
    Od: "Neron" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:43c3.00000164.3eef0623@newsgate.onet.pl...

    > te 20 dni dostaje z dołu za już odpracowany czas 1 roku jednocześnie w
    kwietniu
    > nabyła prawo do urlopu za 2003 rok z góry. Jeśli więc pracuje ok 14
    miesięcy
    > (załóżmy że do końca czerwca) do tej pory to powinna dostać 20 dni za
    pierwsze
    > 12 miesięcy i ok 3-4 dni proporcjonalnie za pozostałe około 2 miesiące.
    > A że za 2003 rok powinno się jej liczyć od stycznia 2003 - 20 dni /rok to
    za
    > drugą połowę 2003-ego roku należy jej się 10 dni. Może to wykorzystać w
> [...]

    Namieszałeś strasznie. Akurat ile urlopu się należy wiem, i nie jest to
    niestety tak jak opisales. Po pierwszym roku pracy otrzymuje się prawo do
    urlopu w pełnym wymiarze (w tym przypadku kwiecien). Prawo do kolejnego
    urlopu nabywa się z początkiem następnego roku kalendarzowego (1 stycznia
    2004 w tym przypadku). Pieknie by bylo, gdyby urlop byl przyznawany tak jak
    napisales :).

    Pozdrawiam
    MaciejC