eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners
    .pl!not-for-mail
    From: "Any User" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Date: Mon, 25 Sep 2006 11:45:27 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 26
    Message-ID: <ef88fq$i7c$1@news2.ipartners.pl>
    References: <5...@n...onet.pl> <ef0nfd$42f$1@news.onet.pl>
    <ef0ntt$jmo$1@nemesis.news.tpi.pl> <ef0ve8$hae$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@e...elsat.net.pl>
    <ef113k$2nmo$1@news2.ipartners.pl> <ef81fh$qtf$1@news.onet.pl>
    <ef825u$ea2$1@news2.ipartners.pl> <ef82s5$qtf$3@news.onet.pl>
    <ef839l$f04$1@news2.ipartners.pl> <ef83mv$4v2$1@news.onet.pl>
    <ef84f1$fn2$1@news2.ipartners.pl> <ef8848$rmr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: centrala.ktr.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1159177530 18668 217.153.106.177 (25 Sep 2006 09:45:30
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Sep 2006 09:45:30 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:192079
    [ ukryj nagłówki ]

    >> 3. Proponowane przeze mnie metody pozwolą na kilkusetprocentowy przyrost
    >> ilości programistów na rynku pracy.
    >
    > Ze zlej strony do tego podchodzisz. Model, ktory dobrze funkcjonuje w
    > wielu panstwach, to rozdzielenie studiow "naukowych" i "zawodowych".
    >
    > Jesli ktos ma miec to szersze i glebsze zrozumienie umozliwiajace prace
    > tworcza, projektowa, analityczna itp., to niestety trzeba zaczac od teorii
    > i dobrego zrozumienia tego, na czym sie to wszystko opiera, a potem
    > przerabiac praktyke juz w jej swietle. Jesli ktos ma byc sprawnym
    > rzemieslnikiem, to przerabia tylko praktyke, ale w troche inny sposob niz
    > ci, ktorzy ja przerabiaja po teorii (np. inny stopien szczegolowosci).
    > Dlatego nie da sie upchnac jednego i drugiego toku naczania we wspolny
    > grafik bez szkody dla ktorejs z dwoch zainteresowanych roznymi celami
    > grup.
    >
    > Zgadzam sie z Toba, ze na rynku jest miejsce i zapotrzebowanie na obie
    > grupy, o ktorych piszesz, ale pomysl wspolnej edukacji jest
    > nieporozumieniem.

    Możliwe. Z drugiej jednak strony ktoś, kto nawet skończył "wyższą szkołę
    zawodową programowania" będzie miał zawsze mniejszy prestiż od kogoś, kto
    skończył 5 semestrów informatyki na politechnice i nawet nie ma dyplomu. Ale
    generalnie masz rację. Niestety nie zanosi się na tworzenie takich "wyższych
    szkół zawodowych programowania"...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1