PracaGrupypl.praca.dyskusjeZastepca Kierownika DzialuRe: Zastepca Kierownika Dzialu
  • Data: 2004-08-17 06:37:47
    Temat: Re: Zastepca Kierownika Dzialu
    Od: "Harry" <H...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nire bede polemizował. Po prostu takie życie, niewiadomo jak zakręcisz tu
    gadke, to bedzie tylko twoja polemika, sorry.

    Nie ja to wymyśliłem. Po prostu są zawody które korzyści w dłuższym okresie
    czasu ci nie przysporzą a wręcz odwrotnie.
    Poklikać można, ale ja tylko udzielam praktycznego info.

    I uwierz że czasami warto przemilczeć fakt pracy na w/w stołku niż sie nim
    chwalić. Wiem to z doświadczenia i z tzw. źródła.