PracaGrupypl.praca.dyskusjeZastepca Kierownika DzialuRe: Zastepca Kierownika Dzialu
  • Data: 2004-08-17 22:19:29
    Temat: Re: Zastepca Kierownika Dzialu
    Od: "Harry" <H...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Generalnie, tak jak ktos powiedzial,
    [ciach]

    Nie ktoś tylko JA. Słuchaj starszych, to daleko zajdziesz he he

    > ten zastepca kierownika to tylko robol wyzszej rangi. Ma zasuwac po
    polkach
    > i rozstawiac towar, swiecic przykladem.

    Oj niewierny Tomaszu, czegożeś oczekiwał? Przeciez napisałem ci to samo...

    >Oczekujemy pelnej dyspozycyjnosci, tak mi powiedzieli, co
    > niejaki "Harry" zasugerowal, ze taki tekst padnie.

    Niejaki... he he przynajmniesz wstrząso-szoku nie doznałes. czyli ci idioci
    w marketach na 1 kopyto w calej polsce jadą.

    Prostaki pewno te samą książke czytali. Ja na nich wydalam tyłem.

    Harry