PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki - PHRe: Zarobki - PH
    From: Liwiusz <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki - PH
    Date: Wed, 26 Sep 2007 14:36:59 +0200

    mierzwoj pisze:
    > Rafal M <r...@g...com> wrote in
    ps.com:

    > uuu no to ja mysle ze jakies 972 PLN brutto

    Od nowego roku 1136zł bodajże ;)

    A tak na poważnie: to zależy. Nieraz firma na dzień dobry daje
    handlowcowi bazę aktualnych klientów, przez co może on zarobić na
    prowizję już od pierwszego miesiąca.

    Natomiast jeśli zaczyna się od zera, to - w zależności oczywiście od
    branży - prosiłbym jednak o większą podstawę na początku, z perspektywą
    jej zmniejszania w ciągu kilku miesięcy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz