PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki - PHRe: Zarobki - PH
  • Data: 2007-09-26 12:36:59
    Temat: Re: Zarobki - PH
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mierzwoj pisze:
    > Rafal M <r...@g...com> wrote in
    ps.com:

    > uuu no to ja mysle ze jakies 972 PLN brutto

    Od nowego roku 1136zł bodajże ;)

    A tak na poważnie: to zależy. Nieraz firma na dzień dobry daje
    handlowcowi bazę aktualnych klientów, przez co może on zarobić na
    prowizję już od pierwszego miesiąca.

    Natomiast jeśli zaczyna się od zera, to - w zależności oczywiście od
    branży - prosiłbym jednak o większą podstawę na początku, z perspektywą
    jej zmniejszania w ciągu kilku miesięcy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz