PracaGrupypl.praca.dyskusjeZakaz świadczenia pracy › Re: Zakaz świadczenia pracy
  • Data: 2004-07-29 11:41:24
    Temat: Re: Zakaz świadczenia pracy
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobiście spotkałem się ze "zwolnieniem ze świadczenia pracy". Co do
    > zakazu - musisz rozszerzyć wypowiedź - pracodawca może zakazać pracy na
    > okreslonym stanowisku, kiedy np. pracownik utracił potrzebne
    > uprawnienia, nie posiada aktualnych badań lekarskich lub badania
    > lekarskie wykluczają dalszą pracę na obecnym stanowisku - itd. - po
    > prostu w szeregu wypadków pracodawca ma obowiązek nie dopuścić
    > pracownika do wykonywania pracy, jeżeli pracownik/stanowisko pracy nie
    > spełnia norm kodeksowych.
    >
    > Dopóki nie rozszerzysz swojej wypowiedzi, dopóty nie będzie wiadomo, czy
> [...]

    Pracodawca popadl w konflikt z pracownikiem, chcial mu zmienic warunki
    pracy,
    a pracownik "uciekl" na chorobowe. Obawia sie ze po powrocie (jesli wroci)
    narobi zlosliwie
    wiele szkod (praca informatyka-tworzenie oprogramowania) zanim go zdazy
    zwolnic
    i zaczyna kombinowac jak tego uniknac. Dla mnie to jest nielogiczne.
    Zastanawia sie czy moze
    dac mu zakaz wykonywania pracy i zmusic do urlopu wypoczynkowego. Pytania sa
    czysto teoretyczne,
    bo ja czuje ze pracownik jeszcze sporo pochoruje !!