PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Zakaz konkurencji jako samodzielna umowa › Re: Zakaz konkurencji jako samodzielna umowa
    From: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zakaz konkurencji jako samodzielna umowa
    Date: Thu, 25 Sep 2008 18:25:20 +0200

    Użytkownik "Patryk Włos" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gbgais$o1e$1@opal.icpnet.pl...

    > Hint: w przypadku biznesów nie opartych na wysokich technologiach,
    > wiedzy itd., koszty osobowe to jedna z największych pozycji kosztowych

    to kupuj maszyny

    > każde 50 PLN/mc zaoszczędzone na darmozjadzie przekłada się na całkiem
    > pokaźne sumy, które mogą dostać ludzie naprawdę zaangażowani w
    > utrzymanie firmy w dobrym stanie.

    Myślę, że wywalenie Ciebie dałoby znacznie więcej niż 50PLN/mc, dostaliby to
    ludzie naprawdę zaangażowani, a Ty nie musiałbyś wreszcie wymyślać jakichś
    pierdół uzasadniających Twoją przydatność.

    BTW - Twój umysł uległ nieodwracalnemu zatruciu wrogimi ideałami. 50PLN
    zaoszczędzone na darmozjadzie powinno iść do Prezesa a nie do innych
    pracowników ! Jeśli nie zauważyłeś tego karygodnego błędu w rozumowaniu i na
    dodatek przeczuwasz, że tym zaangażowanym potrzebne są jakieś większe
    pieniądze, to znaczy, że Twój termin przydatności zbliża się do końca.

    e.