PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Zakaz konkurencji jako samodzielna umowa › Re: Zakaz konkurencji jako samodzielna umowa
  • Data: 2008-09-25 16:49:16
    Temat: Re: Zakaz konkurencji jako samodzielna umowa
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Patryk Włos" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gbge9u$rcu$1@opal.icpnet.pl...

    > > to kupuj maszyny
    >
    > Nie wszędzie się niestety da.

    To Ty opisywałeś przypadek, gdy jacyś ludzie ładowali palety ręcznie bo
    widłak był za drogi ? Być może teraz widłak wychodzi taniej.

    > Może nie tyle do prezesa, ile do właścicieli, względnie
    > właścicieli-zarządu (jeśli to się w danej firmie pokrywa).

    A od kiedy to właściciele wiedzą najlepiej, co jest dla firmy dobre ? Oprócz
    oczywiście ogólnych pierdółek, typu "małe koszty", co wcale nie musi być
    prawdą. Z punktu widzenia firmy jako takiej, zarząd to tylko kolejny koszt i
    niektóre firmy to właśnie ten koszt dobija :)

    > Naprawdę zaangażowany jest właśnie zarząd i właściciele. Nie rozumiem,
    > co jest złego w tym rozumowaniu.

    Zaangażowany w co ? W wydajne i sprawne działanie firmy ? Jakoś nie wydaje
    mi się to takie jednoznaczne. Mogą to być oczywiście ludzie bardzo zajęci,
    ale sensowność ich działań to już inna bajka.

    e.