PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
  • Data: 2007-01-01 23:31:20
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: "Andy" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.C" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:enc2tn$b6c$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Odnoszę się tylko do dyskredytowania ze względu na formę przekazu.
    > Idąc tym tropem, osoba niepiśmienna nie wzbudzi Twej litości, bo nie
    > potrafi opisać zgodnie z zasadami swej historii. Ok Twój wybór

    Przytoczę sygnaturkę autorki posta:

    "Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie
    ociężali umysłowo nażucają bezmyślnie następnym
    pokoleniom."

    Próbowałeś kogoś kiedykolwiek poprawić albo wytknąć mu błąd?
    Czy to znaczy, ze jesteś "ociężały umysłowo". Tak sie czujesz?
    Przepraszam ale dla mnie pisanie takich sygnatur jest objawem
    totalnego zidiocenia i dorabiania ideologii do własnej niewiedzy.

    Andy