PracaGrupypl.praca.dyskusjeZATRUDNIE PROGRAMISTE/WDROZENIOWCA SYS CDN XL VER 5.0 / w WARSZAWIE › Re: ZATRUDNIE PROGRAMISTE/WDROZENIOWCA SYS CDN XL VER 5.0 / w WARSZAWIE
    From: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZATRUDNIE PROGRAMISTE/WDROZENIOWCA SYS CDN XL VER 5.0 / w WARSZAWIE
    Date: Tue, 09 Jan 2007 00:49:19 +0100

    Witam,

    W poście <929f7$459dd98d$57cffab7$6191@news.chello.pl>
    ktos <b...@k...onet.pl> m.in. napisał(a)::

    > -Od kiedy to do wdrazania programu potrzebne sa jego mody zrodlowe?
    > -Od kiedy to np. do pisania makr w VBA potrzebne sa kody zrodlowe Excela?

    Widzi Pan wdrożenie systemu klasy ERP/MRP to niestety ostra modyfikacja w
    kodzie mającą na celu dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb
    klienta (jeśli to ma być dobrze zrobione), pomijając już, że CDN (w
    dowolnej wersji) to akurat jeden z gorszych możliwych wyborów. Nie dalej
    jak wczoraj oglądałem strukturę ich super hiper strukturę bazy i powiedzieć
    muszę, że takiego gówna to ja dawno nie wdziałem, wygląda to tak jakby nikt
    nie modelował bazy przed jej stworzeniem a jedynie dopisywał co i gdzie mu
    wygodnie, aby było. Porażka. Zresztą, niestety większość systemów
    aspirujących o miano ERP ma tak nieprzemyślaną strukturę bazy, że o
    zagnieżdżonych do 8-9 poziomu trigerach nie wspomnę, a potem ból bo system
    staje jak księgowa włącza zestawienie jakieś... I pomyśleć że ludzie płacą
    za to tyle kasy, a dostają takie gówno.

    ps. nie nie pracuję dla żadnej firmy tworzącej ERP, aby nie było.

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie