PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-22 13:08:50
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora

    > <r...@m...com> napisał

    > Ale to nie chodzi o udowadnianie komuś tylko o swoją własną świadomość.

    Świadomość mi w niczym nie przeszkadza.

    Znalezienie pracy było by dziecinnie łatwe, gdyby swoich kwalifikacji nie
    trzeba było udowadniać.

    Pracodawcy powinni zmienić stosunek do kandydatów do pracy, zwłaszcza jeśli
    nie oferują zbyt wysokiego wynagrodzenia ale za to mają absurdalne wymagania i
    na dane stanowisko nie mogą znalezc nikogo przez dłuższy czas.