PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-23 09:28:18
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 01:18:59 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > nie, nie musiał, w anglii wymagali tylko prafka, i pewnie dobrej znajomości
    > języka,
    > takie pierdoły z doświadczeniem czy certyfikatami to tylko w naszym
    > POpapranym kraju, dlatego pojechał do anglii, inżynier wykształcony w polsce
    > pracuje w anglii na tirach, a w polsce dalej kształcą inżynierów:O)

    Ja tak się nabijam z ludzi którzy notorycznie tworzą nową geografię.
    Kur...a - Anglia to niegdysiejsze królestwo, a po prawdzie to jest tylko
    region Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
    To tak jakbyś mówił że estończycy pracują na Śląsku a nie w Polsce :)
    Choć tak kilkadziesiąt lat temu było że wieśniactwo lgnęło i migrowało na
    Śląsk w poszukiwaniu lepszego życia, prestiżu, pracy i mieszkania.