PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie z pracy i opcje? › Re: Wypowiedzenie z pracy i opcje?
  • Data: 2005-04-29 05:51:39
    Temat: Re: Wypowiedzenie z pracy i opcje?
    Od: "Aro1979" <a...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał w wiadomości
    news:1076975458.20050428222030@nie.pisz.tu...

    > A ja podałbym radę nieco inną chyba:
    > Wyciągnąć wnioski na przyszłość i poprawić się.
    > Jeżeli potraktuje to jak naukę - nie będzie stratny do końca :)

    Ucinając wszelkie domysły! Informacja o zwolnieniu dopadła mnie nagle! Czuje
    się zawiedziony bo pracowałem po min 60 h tygodniowo za psie pieniądze bez
    zapłaty za nadgodziny!
    Nagle zaczęto szukać na mnie haka! A to źle obsługuje klientów ( wybroniłem
    się z tego), więc nagle źle coś tam zrobiłem ( z tego też sie wybroniłem)
    więc nagle nikt nie che w firmie ze mną pracować!
    To nie!