PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy za porozumieniem stronRe: Wypowiedzenie umowy za porozumieniem stron
  • Data: 2008-01-16 19:39:50
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy za porozumieniem stron
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fmkm3q$iro$1@inews.gazeta.pl Rafał
    <m...@g...pl> pisze:

    > Sytuacja nastepujaca: mam aktualnie podpisana umowe na czas okreslony (bez
    > mozliwosci jej wczesnijeszego wypowiedzenia). Umowa ta konczy sie za
    > niecale 3 miesiace.
    > "Problem" w tym, ze znalazlem oferte pracy na lepszych dla mnie warunkach.
    > Jak by bylo najlepiej podejsc do obecnego pracodawcy, w celu
    > wynegocjowania wypowiedzenia umowy za porozumieniem stron?
    To - to bez szans. Nie ma czegoś takiego jak "wypowiedzenie umowy za
    porozumieniem stron".
    Jeśli zdecydujesz się jednak na "rozwiązanie umowy za porozumieniem stron",
    to ja bym zwyczajnie o tym powiedział drugiej stronie, na początek bez
    wdawania się w szczegóły, przyczyny itp.
    A dalej to zależy od reakcji.

    --
    Jotte