PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie i lojalka ?? › Re: Wypowiedzenie i lojalka ??
    From: "Marceli" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie i lojalka ??
    Date: Mon, 27 Jun 2005 15:46:41 +0200

    > Kaizen ci dobrze napisał, dodatkowo jeszcze rok temu jak szukałam(nie
    > mam pojęcia czy dalej obowiązuje) lojalka traciła moc prawną jeśli
    > współmałżonka(współmałżonek) dostała pracę w innym mieście, co w domyśle
    > oznaczało zmianę miejsca zamieszkania i szukanie pracy w innym mieście
    > przez osobę związaną lojalką.
    >
    > papatki
    > kanta

    Pozwole sobie zacytowac wycinek umowy: {ten najwazniejszy}

    Par 4. Jezeli pracwonik po otrzymaniu od pracodawcy swiadczenia o ktorym
    mowe w par 2 (tam jest opis szkolen) niniejszej umowy, w trakcie nauki lub
    po jej ukonczeniu w terminie 3 lat:
    a) rozwiaze stosunek pracy za wypowiedzeniem,
    b) z ktorym pracodawca rozwiaze stosunek pracy bez wypowiedzenia z jego winy
    jest obowiazany do zwrotow kosztow poniesionych przez pracodawce na jego
    nauke

    Par 5. Niniejsza umowa wiaze strony na okres od dnia rozpoczecia nauki, o
    ktorej mowa w par 1 do dnia 03.07.2008
    {Par 1 mowi ze nauka rozpoczela sie 16.04.2005}

    - w zwiazku z czym mam pytanie, tego typu umowy zawiera sie na 3 lata
    maksymalnie, zatem jezeli zaczyna sie umowa 16.04.2005 to konczy sie
    16.04.2008 a bue 03.07.2008jak jest w par. 5

    - jest szansa ze wspolmalzonka dostanie prace w innym miescie, moge prosic o
    szczegoly zwiazane z faktem uniewaznienia w ten sposob lojalki ---> podstawa
    prawna ??

    pozdrawiam
    Marceli