PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na zarabianieRe: Wyniki finansowe - uwaga: długie :-)
    From: "GreG" <g...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyniki finansowe - uwaga: długie :-)
    Date: Sun, 16 Feb 2003 13:43:18 +0100

    Użytkownik "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b2nnfd$2ni$1@inews.gazeta.pl...

    > Natomiast co do moich adwersarzy...
    > Mają usta pełne frazesów, paplaniny o uczciwości, itp. - ale często nie mają
    > za co zaprosić swojej sympatii do kina...

    Przepraszam, ale dalej nie odpowiedziales na moje pytania. Twoje monologi
    jak ten sa smieszne.

> [...]
    > mi przykro z tego powodu. Wręcz szlag mnie trafia, kiedy widzę ile państwo mi
    > zabiera za to, że nie siedzę z założonymi rękami i nie skamlę na swój los. Co
    > państwo zrobi z moimi pieniędzmi? Lwią część zabierze sobie, kupując np.
    > limuzyny z podgrzewanymi siedzeniami dla swoich ministrów, a resztę odda
    > ludziom w postaci np. zasiłków, którzy jedyne co potrafią - to użalać się na
    > swój los i obrażać innych. Czyli po prostu - zmarnuje je, przynajmniej w
    > większej części. Ja sam zrobiłbym lepszy użytek z moich własnych pieniędzy,

    Bla, bla, bla. Rownie dobrze mozesz tych podatkow nie placic. Jesli juz,
    dostajesz
    pieniadze od listonosza, bo wysylasz za pobraniem. Dlaczego niby mam ci wierzyc?

    > Ale popatrz - anonimowy Internauto przyglądający się tej wymianie zdań:
    > ja zarobiłem. Ty też mogłeś. Strona na której kupiłem te ebook'i istnieje od
    dawna...
    > Teraz już może i po herbacie - ale szanse mieliśmy równe.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    No i mamy cie !
    Dla mnie jest to zwyczajne naciaganie, a te wywody tez maja swoj cel. Dalej sie
    reklamujesz. Tym razem nowa zabawe, bo stara szybko zwinales jak zrobilo sie
    cieplo.

    > I cio? I jajco - kolejne uwagi do mnie - na które tylko publicznie
    odpowiedziałem.

    Nie odpowiedziales.

    > Moja oferta jest moralna (zgodnie z
    > życzeniem sprzedających - płacę za prace ebook'ami) i legalna - nabywam prawa
    > majątkowe.

    Nie nabywasz. Kolejny nieuczciwy interes?
    Albo robisz to swiadomie, albo kompletnie sie na tym nie znasz.

    > Nawet nie myślałem, że w internecie tak łatwo można zarobić :-)
    > Taaak, internet to piękna rzecz ;-)

    Czekam az rozpoczniesz Ogolnopolska Akcje Skladania Dlugopisow.

    GreG