PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą? › Re: Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?
  • Data: 2003-12-30 20:42:00
    Temat: Re: Wyjazd do Warszawy (lub innego miasta) za pracą?
    Od: "leszcz" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:43d7.00000297.3ff1deda@newsgate.onet.pl...
    > Takich jak Ty jest spora grupka.
    > Mieszkają w .... domkach letniskowych pod Warszawą lub kawalerkach po
    kilka
    > osób. Po drugie jeżeli nie masz mocnych znajomości lub bardzo dobrej
    szkoły (
    > np.SGH ) z zagranicznymi praktykami to nie masz co marzyć o dobrej
    posadzie.

    Nie musi to być jakaś dobra posada. Na początek wystarczy jakaś w miarę
    normalna praca, dzięki której mógłbym się samodzielnie utrzymywać. A jesłi
    chodzi o te domki letniskowe, to mnie interesuje raczej jakaś kawalerka w
    bloku, koniecznie z dostępem do internetu (jak już mówiłem jestem
    informatykiem). I mieszkać w niej chciałbym na razie sam, a z czasem z
    jeszcze jedną osobą. A znajmości to w obcym mieście niestety mieć nie będę.