PracaGrupypl.praca.dyskusjeWycena strony › Re: Wycena strony
  • Data: 2007-04-26 11:29:48
    Temat: Re: Wycena strony
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekaw w ogóle jestem jakiej jakości są te projekty bo takie ceny jak
    > tam są osiągane powalają. Nawet Chińczycy by nie robili za taką kasę no
    > chyba że sprzedają tam jakiś chłam

    Jeśli chodzi o zlecenia, to sam często z tego korzystam w zakresie zlecenia
    komuś zadań itp. Co do wykonanych prac, wszystko zależy od ludzi i od
    wymagań.
    Wracając do tematu, ja za taki projekt maksylmanie wydałbym 200, choć z
    drugiej strony za wdrozenie całego sklepu zapłaciłem 500..
    ps: nie spodziewałem się, że na pl.praca.dyskusje siedzą sami technicy,
    którzy tylko oceniają i krytykują ;)
    Szanowni Państwo, samo korzystanie z usenetu jest już zaawansowanym
    korzystaniem z sieci. Dziś miałem spotkanie z gościem, który korzysta tylko
    z wyszukiwarki i kilku stron (plus maile). Tym samym nie dla każdego jest
    ważne, czy dany efekt wyświetla się pod opera czy też nie. Zreszta nadal
    ponad 60% ma IE , więc nie dziwie się, że webmasterzy robią site pod tą
    przeglądarkę...