PracaGrupypl.praca.dyskusjeWycena strony › Re: Wycena strony
  • Data: 2007-04-27 08:04:58
    Temat: Re: Wycena strony
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jack napisał(a):

    > Masz rację, tylko nadal jest problem, że robiąc stronę wg standardów, w IE
    > się inaczej wyświetla... ;) ! ;)

    A z tym to się zgodzić nie mogę. Może tak było za czasów IE5 oraz IE5.5, ale
    obecnie jak się wyłączy Quirks Mode, to przeglądarki się zachowują na tyle
    porządnie, że dużo łatwiej jest napisać spójny kod działający pod wszystkimi
    przeglądarkami. Trzeba po prostu uwzględnić fakt, że IE nie obsługuje
    wszystkich elementów z tych nowszych specyfikacji. That's all.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl