PracaGrupypl.praca.dyskusjeWycena programu o kodu ? › Re: Wycena programu o kodu ?
  • Data: 2005-06-07 07:18:08
    Temat: Re: Wycena programu o kodu ?
    Od: czarny <m...@f...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ktos napisał(a):

    [...]czy moze tez ustalales zalozenia razem z nimi i pisales wg ich wymagan.
    [...] ale jesli to drugie to raczej oni moga sie uwazac za wspolautorow
    programu i
    > domagac sie wynikajacych z tego praw gdy np. sprzedasz program inej firmie.

    Mam watpliwosci co do tego. Przeciez w kazdym projekcie informatycznym,
    ktorego wynikiem bedzie program komputerowy firma MUSI okreslic czego
    potrzebuje i jaka jest jej specyfika pracy i wypracowane standardy.
    Ale czy z tego wynika, ze ktos nabedzie taka droga "prawa do czeci
    programu" (czy jak to inaczej nazwac?);

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]